13 de gen. 2016

Altres descripcions ENDIMONIADES...

DESCRIPCIÓ DEL MEU DIMONI IMAGINARI
El meu dimoni té les banyes negres, llargues,ben grans i esmolades. El dimoni treu la llengua, té les dents molt grosses i les orelles ben grosses, grans i esmolades com un ganivet. Té el pèl arrissat i de color groc amb un poc taronja. Les dents grosses i esmolades. Una barba grossa i peluda. El meu dimoni té el nas un poc gran.És molt gran i el seu cos és normal, ni gras ni prim.
El dimoni beu sang i menja botifarrons i carn sense fer.
Té una mascota que es un ca dimoni que nom Dimonet.
La seva casa està feta de botifarró. És molt gran.
El seu càracter fa que s'enfadi i discuteix sempre.
La seva feina és disfressar-se de dimoni, espantar, fer cares desagradables,... Li agrada fer coses dolentes i bromes. Aquesta és la descripció del meu dimoni.

Hafida Kassi


DESCRIPCIÓ DEL DIMONI
El dimoni és alt, té les banyes llargues i primes, amb la cara allargada. Els seus colors preferits són el vermell, el negre i el blanc. Les seves banyes són de color negre, la cara vermella i la roba negra, vermella i blanca. La boca és vermella i la llengua blanca.
El meu dimoni viu en un cementeri amb els seus amics de Manacor i de Sa Pobla. Mengen ossos  de mort, carn , però mai , mai, mai mengen vegatals i el que beuen no és aigua, sinó que sang d'animals i persones mortes.
El nom del meu dimoni és Carnívor. Té una mascota al·lucinant, és un T-Rex dimoni gegant, fa 11 metres d'alt i menja el mateix que menja en Carnívor. 
En Carnívor encara que sigui carnívor, és molt simpàtic, només quan el molestes no ho és, perquè té 3.000.344 anys.
Sempre juga i toca la simbomba amb St. Antoni. 
Aquest és el meu dimoni.

Nabil Boubouch 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada